Skybasert elektronisk fakturahåndtering

Skybasert elektronisk fakturahåndtering

En stor del av det å være en bedrift er å fakturere og å holde orden på faktureringene. Her gjelder det å beholde oversikten både for bedriftens egen del og for skattemyndighetens del. Dette er dokumenter som myndighetene kan kreve innsyn i for å se at bedriften har alt slik det skal være og for å se at bedriften skjøter orden slik samfunnet og kundene fortjener.

Hva er en skybasert tjeneste som kan bistå bedriften i nettopp å finne og beholde orden i faktureringen? Ved å bruke Ibistic, så vil bedriften kunne få en oversikt som er lett tilgjengelig. Ibistic sørger for at fakturahåndteringen blir oversiktlig for bedriften og tilbyr gode, automatiske løsninger for en bedre flyt. Ibistic sørger også for standard ERP-integrasjoner som kan kombineres med integrerte ERP-systemer. Sterkest er de på løsninger for elektronisk fakturahåndtering, reiserefusjons- og utleggbehandling.

Så lenge fakturahåndteringen ivaretas automatisk på en sky, så vil bedriften beholde oversikten og informasjonen vil være tilgjengelig så lenge skyen er tilgjengelig. Nå er Ibistic er også svært gode på support og en «help desk» er tilgjengelig for bedriften. Her kan bedriften lære mer om den automatiske elektroniske fakturahåndtering i skyen, om hvordan utlegg- og reiseregninger blir håndtert og om hvordan systemet følges opp fra bedriftens side. Mye av det som skjer i skyen er selvforklarende og enkelt, men det kan likevel være trygt og godt for bedriften at Ibistic Support Team kan svare når noe er vagt eller uklart.

I tillegg kan Ibistic tilby en integrering av kortutstederen, slik at når en medarbeider bruker kredittkortet sitt så slipper bedriften å taste inn informasjonen manuelt slik det gjøres når kortutstederen ikke er integrert.

Ibistic blir brukt av kjente bedrifter som blant andre Røde Kors, XFiber, Kirkeministeriet, Revisionsinstituttet og Tusenfryd. Les mer på www.ibistic.no. Med sine lette, praktiske og gode løsninger så blir kundelisten bare lengre og lengre. Noe som selvsagt kan forklares i at løsningen er såpass enkel å forstå og er såpass lett tilgjengelig at det blir simpelt, til og med en glede, å holde orden i faktureringen til bedriften. Med et slikt system på plass, så er det lett å stille opp og legge alle kortene på bordet slik man skal når myndighetene banker på døren for å utføre sin kontrollfunksjon. Bli med på den praktiske, nye løsningen til Ibistic. Med håndteringen på en sky, så er den både mer tilgjengelig, mer oversiktlig og lettere å håndtere for bedriften.

Related Post

Status for norsk industri i 2020

Status for norsk industri i 2020

Historien til norsk industri går langt tilbake. Landets faktiske industrialisering begynte allerede på 1840-tallet, men Norge kunne bare kalle seg…

Legg igjen en kommentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *